ZLEPŠOVANIE SLUŽIEB PRE OBČANOV PROSTREDNÍCTVOM REGIONÁLNEHO DIALÓGU
30. mája 2025
0
106 Zobrazenia

ZLEPŠOVANIE SLUŽIEB PRE OBČANOV PROSTREDNÍCTVOM REGIONÁLNEHO DIALÓGU
Na pracovnom stretnutí s riaditeľom pobočky Sociálnej poisťovne v Michalovciach Martinom Čornejom a riaditeľom pobočky v Bardejove Pavlom Goriščákom sme spoločne prediskutovali aktuálne výzvy a priority v rámci fungovania regionálnych pobočiek Sociálnej poisťovne.
Hlavnými témami rokovania boli pokračovanie v elektronizácii služieb pre občanov a zefektívnenie procesov v oblasti nemocenského poistenia, a to najmä v kontexte zavedenia tzv. proaktívnych dávok .
Ide o dôležitý krok smerom k posilneniu klientsky orientovaného prístupu – cieľom je, aby občania v budúcnosti nemuseli o niektoré dávky osobitne žiadať, ale aby im boli priznateľné automaticky na základe údajov, ktoré už štát má k dispozícii. Takýto prístup odbremení občanov od administratívy , urýchli konanie a zvýši efektivitu systému .
Ďakujem obom pánom riaditeľom za konštruktívny dialóg a cenné podnety z praxe.
Peter Pamula, podpredseda SNS, štátny tajomník MPSVR SR